Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zwykle całość, czyli pakowanie + doręczenie zajmuje 2 do 3 dni roboczych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W zależności od kuriera, w przypadku InPost zwykle 2 dni robocze.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty.

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i wysłane. W takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailow zgodny podany w zakładce kontakt.

Zwykle zamówienia są realizowane dopiero po godzinie 16:00 w dniu złożenia zamówienia. Po tej godzinie ewentualne korekty nie będą uwzględnione. 

Tak, posiadamy atrakcyjną ofertę hurtową. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub przesłanie zapytania na adres mailowy podany w zakładce kontakt powyżej.

Tak, informacja o dostępności znajduje się na karcie produktu.

W wyjątkowych sytuacjach może pojawić się także informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów).

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce Regulamin.

Tak, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole “Proszę o fakturę VAT” na karcie składania zamówienia.

Proszę pamiętać, aby wprowadzone dane firmy były poprawne. FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

Skontaktuj się z operatorem płatności – firmą Przelewy24 pod numerem: 61 642 93 44

lub skorzystaj z pomocy na stronie Przelewy24