Przegląd

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 15 dni od daty zakupu. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 15 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany, z zachowanymi metkami i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowód zakupu, np. mailowe potwierdzenie zamówienia.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawany jest jedynie częściowy zwrot kosztów:

  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od nas
  • Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony w terminie dłuższym niż termin podany w polityce zwrotów.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, kwota zwrotu zostanie automatycznie przekazana na Twoje konto lub na kartę powiązaną z oryginalnę metodą płatności, zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych w zależności od banku/metody płatności.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej lub ze swoim bankiem. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Wymiany

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres {email adres} i wyślij swój przedmiot na adres do zwrotów

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: {adres fizyczny}.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

Potrzebuję pomocy?

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem {email}.